mandag 22. november 2010

Payday!



Har bestilt meg masse bæsj fra DreamV og en ting fra Shibuya 109 :)


Pelshale fra LDS (Det står "feiku faa" så er 99,999999% sikker på at det er fake de mener:P)
Hadde store problemer med å bestemme meg for hvilken farge jeg skulle kjøpe, det ble hvit/sølv etter en del fram og tilbake :)

Fra DreamV:

Lilla moutons.
De var på clearance, eneste fargen til overs. De kosta 500 yen. FEM HUNDRE! :OOO
*take*

Søøt genser i rosaxsort sløyfe og knæsjgult :)

Dette settet i sort! Hadde mest lyst på den i beige, men den var utsolgt ;( Elsker sånne gensere! :D

lol. De kosta 70 kr, hvorfor ikke? Kjøpte i sort blonde, den er sikkert altfor stor ;_;

Skulle egentlig kjøpe disse, men de var utsolgt! Skulle bestilt litt raskere! Så har bestilt denne i ettertid, har ikke fått svar enda om den, lol:
Vil ha de rosa! Sjokk ;)

1 kommentar:

  1. Å, gjett om jeg vil ha sånne søte rosa ørevarmere jeg også, haha..
    Sendte skjørtet i posten i dag!

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community