tirsdag 23. november 2010

Mer shopping..

Jepp, jeg har kjøpt meg... *drum roll*
webcam!

https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596922

Aner ikke om det er bra eller om det er bare yall, men HD er bra. Tydeligvis jah. Forhåpentligvis får jeg spilt inn noen parapara-rutiner uten at jeg bare blir en stor blur!

Lønning er veldig fint og bra det, men fy faen så farlig! Jeg må virkelig skjerpe meg :O
Så ordner jeg jo med Cyperous-bestilling og i tillegg, lurer på om jeg skal kjøpe noe til meg selv eller ikke.. Hmmm, WHAT TO DO? ;_;
Har sett litt rundt, men jeg føler at jeg kommer til å se ut som peggy bundy uansett hvilken parykk jeg velger :/ Og hvis jeg velger halvparykk (noe som jeg kanskje foretrekker), hvordan i all verden velger jeg fargen? Har angst for at fargen skal kræsje helt!

Det står egentlig mellom disse tre:

No .1

No. 2

No. 3

(lol linken sier "harf")

Lommeboka mi sier halfwig, men så var det det med den fargen.. Vet ikke om den blir feil?
Jeg tror jeg trenger å sove på det, har tidligvakt i morgen!

God natt ♥

2 kommentarer:

  1. du kan alltid kjøpe den fargen du liker og eventuelt farge håret hos frisøren for å få lik farge senere?:)

    Jeg er enig med deg angående halfwig. Har lyst til å ha litt av håret mitt og bruke half men samtidig er jeg redd for at fargen skal ikke matche den fargen jeg har på håret:/

    SvarSlett
  2. Jaaa, det blir vel det enkleste hvis jeg ikke finner rette fargen ;) Tror jeg bestiller den halvwigen, håper den ser supergyaru ut på meg!

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community