mandag 15. november 2010

Dagens antrekk 15.11.10 + PAKKE!

*♪♫♪*

Henta pakken fra Galstar i dag! Hurra, vinterboots ♥
Instant inspirasjon for å se okay ut, yay :)

Mario er kjekk og stram, og sørger for at ingen vet min adresse, lol :)

JIGGEH

lol yall 5-minutters PS-pynting.. Poupée 8D

De er litt rare å gå i, for helt øverst er det jo en split for at lårene ikke skal moses når man bøyer kneet. Men, denne flippen baller seg bare sammen mellom bena mine (høhø) slik at det blir ubehagelig å gå..
Så jeg må gå litt hjulbent, selv om jeg er kalvbeint. Vanskeliiiig xD
Men de er veldig varme og gode!

Mario er kjekk og stram, og sørger for at ingen ser mitt tryne for dagen, lol :)
Ja.. Jeg står i dusjen.. på en benk.. :P

Antrekk:
Singlet: Uniqlo
Genser: one*spo
Skjørt: Punkyfish
Tights: H&M
Boots: Jiggy :D

*♪♫♪*

Jeg gadd ikke sminke meg fin og fjong i dag, så får bare poste lørdagssminken :)

Uten læppschtift

Med Gosh Darling 134 leppestift
Trenger å kjøpe med øyenbrynspudder +++, jeg syns mine er for lange og ikke så veldig gyaru!
Jeg har brukt både highlighter på nesa og øyenbrynsbenet, og blush, men det blir så utvasket på bildene.. BU!

*♪♫♪*

3 kommentarer:

  1. Like the piercings and the boots :)

    Greetings from Tokyo
    http://mysimplelifeintokyo.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. OMG nå gleder jeg meg hvert fall til over-knee bootsene mine kommer også :D
    Lørdagssminken var også veldig fin ^^

    SvarSlett
  3. Du er flink til å sminke deg Christine, vakre jenta :)

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community