fredag 12. november 2010

Dagens antrekk 12.11.2010

I dag har jeg pynta meg, for ingen spesiell grunn. Det er gøy ^^

Dere ser litt hårsløyfebytte, for jeg greide aldri å bestemme hvilken som så best ut med sveisen :P Har bare retta håret og fått litt volum på toppen, må vel ikke ha krøller for å være gyaru ;) (føler at håret mangler noe, da.. Tips?)
Har tatt en del bilder fra sminkinga, kanskje jeg skal lage en tutorial?

Pluss, jeg har kjeda meg i photoshop, you're warned!




*sparkle sparkle*




Endelig har de fått skifta lyspære på fellesbadet, så nå kan jeg hore der :D (fin og ryddig og hvitt der, i forhold til rommet mitt..)

Antrekk:
Genser: eBay
Hotpants: Shibuya 109
Leggvarmere: Galstar
Hårsløyfe: Veronica sin, eeeehehheh.


LOL twinkle twinkle animu eyez \(=^o^=)/


♥ Gleder meg til lønning, da skal jeg kjøpe julegaver, til meg selv og venner! ♥

5 kommentarer:

  1. omggggg, det var serr dritfint! Du er en så hot gal.

    Får håpe jeg ser deg i Trondheim en gang. Jeg prøver alltid å holde øynene åpne etter gals når jeg er i byen.. XD

    SvarSlett
  2. søøøøøøøøøt! ER FORELESKET I GENSEREN DIN:D *oops caps lock*

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community