fredag 12. november 2010

Kaldt

I Trondheim, der det er for øyeblikket -7°C, er det veldig greit å ha en kigurumi i fleece for hånden! Føler meg litt varmere, og litt mer happy ^^

Vinterbootsa mine fra Galstar har kommet, men jeg må betale 164kr for å hente de ut! Jeg er jo helt blakk T____T Får bare vente i kulda en uke til.. *holde pusten*
Håper de er varme, og har plass til ullsokker! Kanskje jeg burde bestilt M istedet for S... XD Men de er KULE og (for en gangs skyld) FLATE, så det er godt nok for meg!


Skal prøve å ordne meg fin og fjong i morgen, huden min har fått fukt som f... nå, så det burde gå greit å ha på foundation uten and den sprekker!
Men.. Jeg må si, foundationen er ikke den beste jeg har prøvd. Jeg har Diorskin Nude, det virker som den ikke tåler kulde i det hele tatt! Den blir klumpete i det kalde været :S D'en i Dior står for DUSTEFOUNDATIONSOMIKKETÅLERKULDE!
lol.

2 kommentarer:

  1. lol jeg bruker clinique sin foundation og jeg elsker den. brukt den i flere år nå:)

    du kan jo prøve chanel sin,har hørt noen skryt om den.

    SvarSlett
  2. Synes det er kjemperart at dere som bruker sånne dyre merkefoundationer sliter skikkelig, mens jeg som bruker billigfoundation fra Loreal og Maybeline aldri har noe problem..
    Kan det være fordi huden min er helt sykt uberkul? Who knows..

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community