tirsdag 2. november 2010

Dagens antrekk 02.11.2010

Hatt: Anne
Skjorte: Stigmata
Bukser: Emilie sine :P
Sko: AN*TEN*NA

Jeg er SÅ HÆPPI for å ha FÅTT(!) tilbake disse skoene! Jeg solgte de til Ronja for tre-fire år side fordi de var for små. Begynte nesten å grine da jeg så de ligge i gangen hennes, haha XD
Jeg tok meg friheten å prøve de på, og de passer! Så Ronja bare sa at jeg kunne ta de ;_;
Men, de er MEGAherpa da, hun har brukt de kjempemasse, og for en god grunn. They're awesome ♥ Jeg kommer til å bruke de uansett, herpa eller ikke :P

LOL, og forrige gang jeg dro fra Oslo fikk jeg med meg Veronica sine "engineer boots" fra din sko, for hun fikk gnagsår av de.. Tror jeg skal dra til oslo oftere, hvis jeg får et par sko hver gang jeg drar :P

2 kommentarer:

  1. aaa,buksene mine<3 du kler dem :D

    SvarSlett
  2. PST!
    Jeg har bytta adresse til bloggen min, du finner meg på http://papayablomst.blogspot.com/ fra nå :)

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community