mandag 28. februar 2011

Weekend

Torsdag: Veronica kom til byen, og vi endte opp med vin på 3B :)


Fredag: Jeg og veronica spiste masse pasta til frokost, danset litt og dro ut i byen for å (vindu)shoppe :)


Deilige stoler, og de kostet 3000kr elns :p

Senere på kvelden, etter jobb, var det Dark City med konsert! Men, Jeg og mine venner var på bakrommet og dansa rompa av oss ;D

Marianne er kjendis med de solbrillene på^

Karine ser kjempekjendis ut! hihi :)



Haha, jeg og Yngve byttet headgear, syns Yngve ble veldig søt med katteørene, haha :)



Her, søte Trude og Miriam :)

Haha, mobilkameraet er så dårlig, blir helt hvit!

Alle skulle bruke ørene mine, her brukt av Yerko i true kittypose :P

Pernille og jeg rulla rundt på gulvet til Karine på naschpiel med tøying og tulling!

Søteste Karine med kattebriller!

....og kattebart ;D

På lørdag var det Hellfire, men hadde så lite batteri på telefonen så jeg fikk ikke tatt noen bilder :(

Så.. nå skal jeg legge bort pc'n og se på the Academy awards! Håper Black Swan vinner beste film! *krysse fingrene*

1 kommentar:

poupeegirl fashion brand community