mandag 14. februar 2011

Dagens antrekk 13.02.2011

Brukte antrekket her i går, da jeg var hos svigers og spiste middag. Gratulerer med overstått, alle mødre ;D

Jeg hadde -HYL- glatt hår! Men det var høyt og glamorøst for det ;) Orka ikke å stå å krølle, så for min del ble det veldig enkelt å gjøre det superstraight!

Elsker bootsa mine ♥


Antrekk:
Genser: Mama rose (DreamV)
Skjørt: Gina Tricot
Tights: Kappahl(?)
Sko: DreamV
Veske DreamV
Rose: H&M
Smykke: BikBok




Sminke:

Hår:


Det tok ikke lange tida før jeg begynte å pelle av driten på de neglene jeg posta om tidligere, par timer senere med tukling og neglelakkfjerning var jeg klar med nye negler; I sjokk rosa. ♥

Puh, det ble en del bilder!

Nå skal jeg tusle bort til Martin for å spise middag, og kanskje brownies? Tror ikke vi kommer til å gjøre noe spesielt ut av denne Valentinsdagen...Og greit er det :p

♥ Happy Valentines alle sammen, uansett om dere feirer eller ikke! ♥
:P

5 kommentarer:

  1. nydelige du! kjempefint antrekk!

    SvarSlett
  2. Happy valentines day, den blir jo perfekt med brownies;P

    SvarSlett
  3. wooow, fint hår! du bør lage en tutorial.

    SvarSlett
  4. thank you ppl <3 <3 <3
    Marianne: Jaaam jeg har fortsatt litt brownies igjen, ble ikke så veldig sunn lunch på jobb i dag nei XD

    SvarSlett
  5. Sv: Takk takk! Du var savnet på konserten :)

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community