onsdag 16. februar 2011

Dagens Antrekk 16.02.11

I går satt jeg i mine sorte clip-ins,bare for å se hvordan forskjellen ble. Syns det ble ganske kult når jeg fikk stylet det :)

Her med kjedelig flatt hår:
(I look like a retard)

Og vips; Krøller!



Tann.


Bakhodet mitt, yay ;D


Genser: DreamV
Hotpants: Shibuya 109
Sløyfer: H&M

Gult er kult.

Ble ganske enkelt i dag, orket ikke å sminke meg så veldig gyaru siden jeg skulle sitte 7 timer på jobb og prate i telefonen :p
Også må jeg lære meg at 'less is more' når det kommer til hårprodukter, syns håret ble veldig vanskelig å jobbe med i dag. Jeg skal og få meg extensions. Typ lange. Typ 60-70cm. Hvis jeg finner. Og søøøøte Pernille skal være snill og sette de i for meg for en liten sum vin og kanskje middag, før CoutureGals sitt treff! ♥♥♥
I'm gonna be fabulous u gaiz.

MEN! Nå snart skal jeg ut med søte Karine og søte Trude for å se Black Swan!! Jippi :)
Så jeg må spise middag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community