mandag 21. februar 2011

Solarium!

I dag dro jeg på mitt første solariumsbesøk! :D Ble litt spontant etter jobb, hadde egentlig tenkt å ta en tur i morgen.. men hadde allerede noen småpenger med meg og plutselig lå jeg under blendende lamper og svetta :P

Besøkte den plassen som var nærmest der jeg bor, nemlig Blue Box;

http://www.bluebox-center.com/

Likte sengene, og det var enkelt og greit å betale og gjøre seg klar (trodde jeg kom til å føle meg som en komplett dust, hehe..)
Det eneste jeg har å klage over er den slitsomme musikken! Er ikke sååå stor fan av the Voice for å si det sånn... så i morgen skal jeg ta med meg en fin liten kabel slik at jeg kan høre på Eurobeat (som om ikke DET er slitsomt, haha)

Gleder meg for en litt lengre runde i morgen!
(Og da skal jeg prøve å finne en grei solkrem og, for å ikke bli rynketrolltryne;))

1 kommentar:

poupeegirl fashion brand community