lørdag 12. februar 2011

Og dagene går..



MidtstillLagde disse for en stund siden, og bestemte meg for å lime de på til bytur i går. Selve lakken er ikke gjort av meg, kjøpte de billig (5$) på Fullmoon og begynte å pynte de.. Er første gangen jeg har gjort noe sånt, så de er veldig tacky og simple xD Trenger def. mer bling.

Driver og leker litt rundt i Photoshop, og jeg må si jeg er blitt stor fan av HDR Toning ♥♥
Se, det ser ut som jeg har farge! (Litt i hvertfall:p)

Jeg vet det er fargeforskjell på trynet og resten, damen på Esthetique gjorde tydeligvis ikke jobben sin godt nok.. Men det litt motivasjon for å få litt farge slik at den passer bedre!
Til lønninga neste uke skal jeg for første gang begi meg ut i solariumsjungelen, og selvbruningsskogen... Grugleder meg! Er redd for å bli oransj/rød, men jeg forventer ikke noe stor fargeforskjell med det første.. ;)

Til da har jeg 22kr å leve på, og kjøleskapet begynner å gå tomt.. har heldigvis ris og pasta i massevis, selv om det kanskje ikke er det beste alternativet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community