fredag 4. februar 2011

Stakkars vampyren..

I går kveld var en fin kveld!

Ble fiksa mer på håret at Connie, siste prøvinga før prøven på mandag :) Deretter kom Trude på besøk, for å prate og fjase! Spiste litt toast og begynte på rødvinen. Rødvin er veldig godt egentlig, hvis det er den rette vinen ♥ Litt som bukser.. er ufattelig mye som ser og føles feil ut, men den ene jeg finner, den passer perfekt! :p
Vi dro på 3B for å se et foredrag av Arnfinn Pettersen, norges eneste(?) vampyrolog! Foredraget het "Stakkars vampyren, blodsugerens vei fra monster til offer" Var utrolig gøy og lærerikt! Etter foredraget var det og loddtrekning, og tjobing jeg vant en bok skrevet av foredragsmannen :)

Sliten og litt fyllesyk meg i beste fleecejakke stjålet fra kjæresten ♥ Håret er fortsatt litt fabulous. Litt.

Har spist to brødskiver med servelat i dag, og to store glass melk. Melk hjelper alltid mot fyllesyke for meg! Skikkelig om nom nom. En gang drakk jeg en hel kartong på en ti minutter elns, deeeeet ble kanskje litt for mye for magen min, hahaXD
Alt med måte, sies det.

Nå ligger Jørgen her og prøver å vekke kjæresten sin, Thomas. Thomas er skikkelig murmelsnurkledyr under teppet, har sovet lenge nå altså! De kræsja hos meg for jeg nekta de å gå hjem, haha.. Er kaldt om natta altså! Så lagde jeg nattmat til oss alle, et litt sunnere alternativ enn kebab! (åh, nå fikk jeg lyst på kebab *sikle*)
Hadde det og syyykt koselig på nach hos Karine, masse bra musikk og godt humør. Tror jeg aldri har hatt det så koselig i den leiligheten før..? :p :D

Dette ble et veldig skriblete innlegg, men jeg følte bare for å få.. ja, skrevet litt.Lufte tanker og skrive litt dagbok. Lei av å bare poste bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community