søndag 31. januar 2010

LOL


GJETT HVA JEG GREIDE I DAGGGGG
Jeg skulle handle inn frokost mens Martin var på trening, og dro på Bunnpris i mine lekre pelsboots. Det gikk ok til butikken, men etter jeg har handlet? neeeeida. Jeg tryner så salathodet og baconet flyr gjennom lufta, posen revner og eggene er knust. lol

Fuck, men heldigvis er den andre posen intact!

*løfter opp*


*alle varene renner ut*



.....

FITTTTTTTTEEEEE

Heldigvis kom en snill dame bort til meg og spurte om det gikk bra osv, samlet sammen varene mine og hjalp meg med å knyte igjen bunnen på posene.. :)

Men haha! Fy faen noe mer selvforskyld skade har jeg ALDRI vært borti xD
Skal ikke klage over det engang, det er bare lol når jeg tenker på det :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community