mandag 11. januar 2010

Første skoledag etter jul..

TRØTT!
Snille Martin og den snille pappan hans hjalp meg med å få inn dobbeltsenga til martin i hybelen, slik at Martin kan ligge over litt hos meg og siden han har flytte tilbake til mamman og pappan sin. Hurra privatliv ;D
Fikk ikke dradd meg opp til rett tid, men rakk å lage frokost til begge to, sminke meg, tulle rundt og ta en sigg før vi dro :)

Sitter og har norsk nå, prater gørr om Knut Hamsun og planer og eksamen og piss. Det er ikke uten grunn at norsk er et anagram for SNORK!! MÅ huske å gå innom med eksamenskontoret og melde meg opp før den 20!
Har sett litt på prislista, og så at nye fag kosta mye mindre enn fag jeg har hatt før! Så jeg sparer litt siden jeg ikke har hatt tysk før :)

Jeg har bestilt hotell til oss tokyojenter ;D ;D Det ble et dobbeltrom til meg og Veronicapus, og trippelrom til Emilie, Oda og.. YaoiPotato. Jeg må lære meg navnet hennes xD;;

Aaaaah, mitt mekka!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
SHOPPING!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Dere er så sykt heldige! Dere må kosse dere masse i Japan!! :D

    Og YaoiPotato heter Viktoria, btw xD

    SvarSlett
  2. FAEN JEG GLEDER MEG OMGOMGOMG

    jeg må kjøpe ekstra minnebrikke til kameraet, kommer til å ta en trillion bilder! XD

    åååh, gleder meg sånn at det føles som å være en ekte japanfangirl igjen :D haha, litt digg faktisk.

    SvarSlett
  3. Aki: Ja, jeg så det på den hva heter dere-tråden på forumet XD :D Vi skal kose vors jah ^^
    Emilie: Ja I know, funneh fangirlmode ♥♥♥ Jeg skal ha med meg laptopen min, sånn at jeg kan overføre as we go :P

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community