mandag 18. januar 2010

haHA!

LOL!
Jeg har jo sendt inn minilappen min til reparasjon, siden den er kukete og ikke vil skru seg på eller komme seg på nett. Jeg var i stor fortvilelse, måtte tvinge Martin til å ha med seg laptop hver gang han har vært her.

MEN!
Jeg drev og ryddet (må jo bli litt fint her en gang.. xD) isted, og gjett hva jeg finner under stuebordet???! Den ELDGAMLE laptopen som pappa ga meg da jeg dro på folkehøgskole!! Haha! Verste er at den funker enda.. Gamle pc'er er faen meg hardcore. Herregud så stygg og stor den er!
Og nettet funker glimrende på den også, yay :)

Da kan Martin komme snart, uten at vi må krangle om hvem som skal sitte og nerde ;) Så da blir det litt mer blogging fra min side, og ikke bare spredt giga bildeposter :P


Now Playing:
♥ D-Block & S-Te-Fan - Sound Of Goodbye ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community