torsdag 7. januar 2010

Dagens antrekk, mugg og negler

Poster gårsdagens antrekk først :)

Påpakket med rosa jakke fra Cubus og skjerf fra Zara. Det var faktisk ikke kaldt til meg, selv om jeg gikk med skjørt, hurra for søte varme klær :)

Ble plutselig superglad i farger i går, etter å ha gått i bare sorte dystre ullklær :D

Layers ♥
Skjerf ♥♪♫♪♥

Dette er alt jeg hadde på meg:
Undertøy
2 strømpebukser
1 par knestrømper
1 par ullsokker
2 strømpebuksetopper
2 singleter
2 jakker, en strikket
1 ytterjakke
1 DIGERT skjerf
1 par fargerike votter

Er ikke lite klær, akkurat.. :P

I går begynte jeg også på nyttårsvasken, og tok det verste først. Og det verste var noen bokser med sausresten fra... nei gud jeg tør ikke å fortelle det engang, det er flaut hvor lenge de har ligget der :P Det var brunsausrester, ihvertfall. De boksene uten lokk var greier, bare satte de med varmtvann og zalo så ble de rene. De med lokk var litt verre.. mye verre, faktisk :/
Min My little Pony-matboks var FYLLT med mugg! Var to plommerstore klumper med muggpels, usjameg så jævlig ekkelt. Den andre boksen var også utrolig ekkel, der måtte jeg faenmeg kaste muggen, den ville ikke skylles ned i vasken!! *grøss*
Her er et bilde av en av de "bedre" boksene, bare for å gi et bilde av hvordan det så ut..
NB, ikke for sarte sjeler! XD

....æææÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!

And now for something completely different!
Jeg har begynt å lage supersøte negler! Fant noen sjokolade-related plastbling, og tenkte ut et "tema". Ble inspirert av den rosaXbrune serien av Angelic Pretty, melty chocolate tror jeg den het.
Det er litt rart, jeg bruker vanlig maling siden jeg bare har to neglelakker.. :P Kun én negl er helt ferdig da, men på bildet ligger den oppned og tørker xP

↑ Absolutt ikke ferdige negler ↑
Tre negler skal ha litt større bling på, den sjokoladebiten som ligger der, og donuten. Iskremen er på den oppnedneglen :P
Usikker på om jeg skal ha med kremen, eller om den blir for stor.. Blir kanskje litt vanskelig å lime på slik at den sitter godt.

Har fått de fine tingene mine i posten, så skal innom for å hente de snart før jeg stikker på jobb, lager en liten post om det når jeg kommer hjem igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community