torsdag 15. oktober 2009

Vinter; Her kommer jeg.

Fikk pakken min fra HowCool.com i daaaaag! Rejoice :D
De skriver fortsatt "Happy Birthday" på pakken :')


Innholdet:

Ooooog:
Mmh, herlig tacky boots. De er faktisk ganske varme! Vet ikke hvordan det blir når jeg faktisk går ut med de, da XD Skal også få presset et par tynne ullsokker nedi der og :)

Hihi! Tror jeg skal bruke de i morgen eller på lørdag :3

Skal på Stoff og Stil på lørdag for å kjøpe stoff til halloweenkostymet mitt! Skal være Lille Rødhette (Lolita selvfølgelig!) Jeg har en rød Angelic Pretty-genser jeg skal bruke, samt de nye tea party-skoa mine :) Så jeg må sy et skjørt, en cape og kanskje forkle?
Jeg vet ikke, bruker rødhette forkle?
Også må jeg skaffe meg en kurv! Og kaaanskje en billig blond krøllete parykk :)

1 kommentar:

  1. FINE GREIER OHOHOHO. Jeg gleder meg til Halloween, håper på å få kledd meg ut tihi

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community