onsdag 13. mai 2009

WGT, lønn og jobb

Under to uker til jeg er i Tyskland!
Gleder meg villt og hemningsløst til å feste i ei uke!
Blir digg :)

Planen er:
  • Reise den 26. ned til oslo
  • Ta fly til berlin tidlig den 27.
  • Ta tog fre Berlin den 28.
  • Party party!
  • Dra hjem den 3. juni.
Høres ikke det digg ut?

Og det som er litt digg er at jeg får feriepengene mine på neste lønning den 20. så jeg får betalt husleie og fått litt lommepenger til turen :)

Her er noe merkverdige navn jeg har ringt til de siste dagene:
  • Sædberg
  • Brenn
  • Stoltenberg
  • Ohm
  • Jesudasen
Jeg kommer over en del sære folk..

Når jeg får lønning, skal jeg kjøpe meg:
  • Squeez Bacon
  • Lader til kameraet
  • USB-kabel
  • Svart hårfarge
Okej, nok lister nå.
Legge seg, nå..

God natt søte små :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community