mandag 4. mai 2009

Å fy f..

Tror dette har vært en av de beste helgene typ ever..

Torsdag: HyperElectric, oooomg partyy lzm ;D
Dro på 3b så og si rett etter jobb, og begynte å drikke ganske kjapt.
Så kom Martin, ble dritings av en annen verden, og dro hjem. xDD
Jeg husker jeg og Veronica og Stine dansa masse, men ikke noe mer enn det..

Fredag: Chill Grilling med Martin
Smålig dårlig etter gårsdagen, men kommer meg ut i finværet likevel, Martin er motivasjonen :)
Spiste en kotelett som smakte ab-so-lutt ingenting XD Satt sånn neste hele dagen på den benken as. Sløvingz.

Lørdag: TIËSTOOO
Fuck YEAH for en fantastisk dag ^^
Ble vekt av en måse (eller ei bikkje?) klokka sju om morran, så jeg var ganske morragretten. Forandra seg veldig fort, fikk på meg klærne og dro opp til Martin for å pilze med ham og Chris før vi dro nedover til Spektrum for å danse :D
Det var dritkult, selv om Tiesto kanskje er en smule pusete for min del ;)
Martin spurte om jeg ville bli kjæresten hans, og det ville jeg. Så nå har jeg vel en kjæreste :3333 ABOUT TIME!

Søndag: Martin.
Ja, hva kan man si?
Det er digg as :] <3

Comin atcha, like Cleopatra!
Flikki flikki!

1 kommentar:

  1. Congratu-fucking-lations!!

    Neste party blir holdt uoffisielt i din ære. Way to go, girl!

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community