søndag 24. mai 2009

Pakkeprakk og planten Børre

Prøver å pakke til WGT, men internettet og den nye mobilen frister mer.
Har pakket alt jeg eier av lakk, jeg SKAL gå med det jeg har sydd selv i så fall!
Må finpusse litt på den lakkjolen, så er jeg ferdig :)

Ja, fikk "ny" mobil i dag, så jeg har tatt litt bilder her og der.
Er noe rart med kameraet, alle bildene får grønnskjær på kveldstid.

Var også på plantasjen med mamma i dag, og jeg fikk en plante!! Så nå har jeg en ting i hybelen min som er smartere enn meg.. fnis.
Håper jeg kan ta godt vare på den :)
Han heter Børre, selvfølgelig. Han er litt homo som står i en brokadekrukke.


Huden min har vært veldig grei mot meg de siste dagene, den tørre huden i trynet er borte :) Vet ikke hva jeg har gjort for å gjøre det, men den er borte og det er jeg veldig fornøyd med!

Ting jeg må gjøre i morgen:
  • Hente vitnemål hos mamma
  • Kopiere vitnemålene
  • Levere skolepapirer til Sonans
  • Kjøpe hårfarge
  • Farge håret
  • Sy ferdig lakkjolen
  • Pakke ferdig
  • Ordne med alle referansenr, pass, tidspunkt osv
Skal hoppe i senga nå tenkte jeg, har en stressende dag foran meg.. :P
God natt søtiser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community