mandag 18. mai 2009

Hellfire!

Fy faen for en kveld!

Begynte med meg, Veronica og Connie hjemme hos meg. Med Manson, Mickey finn og div andre alkoholholdinge drinker ble det en veldig fin start på kvelden, og den ble bare bedre og bedre..
Husker ikke så mye av det, tydeligvis hadde brannalarmen på 3b gått. Noe jeg absolutt ikke har fått med meg, men jeg lurte litt på hva brannbilen som sto utenfor gjorde der.

Da vi bestemte oss for å stikke hjem, fant jeg ut at jeg heller ville dra til Martin, så jeg ga nøklene mine til Veronica og håpet at det gikk bra. Det gjorde det også :)
Jeg, Martin og Chris hadde vårt eget lille nach, og jeg sprakk. Jeg røyka tre sigg :(
Sånn går det når man er beyond dritings.. *litt skuffet*

Jeg har fortsatt øl i kjøleskapet mitt!
...men jeg er ikke hjemme xD

17.mai-feiringen begynte med to brødskiver med leverpostei hos Martin, for å så tusle hjem, ordne seg og stikke ut igjen for å møte Vero og Connie. Vi dro på tivoli, jeg og Connie tok en karusell :3

Etterpå dro jeg hjem, sov en time så dro jeg til Martin igjen. Lagde ostesmørbrød og satte på Dragonball-filmen. Husker ikke så mye av filmen, duppa av hele tiden. Så fant vi ut at sofaen var ekstremt ubehagelig, bevegde oss til senga og begge sovna med en gang XD
Martin stakk på jobb i morres, og jeg har sovet leeeeeenge *fornøyd*
Så nå sitter jeg bare og nerder for å få tiden til å gå, noe som har funka ganske greit :)

Har ikke med meg sminken min.. grrrr.
Tenker å lage meg mat snart, begynner å bli riiiimelig sulten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community