tirsdag 19. mai 2009

Produktiv

I dag har jeg sydde i fire-fem timer i strekk!
*megastolt*
Driver og syr en Leeloo-inspirert lakkjole i sort, og jeg håper det ikke blir utålelig varmt i Leipzig.. :)

Det er vel ikke så mye klær at det gjør noe, men det er at selve kjolen er i lakk, og lakk er ganske.. jævlig å ha på når det er rykende varmt ute :)
Må huske å kjøpe solkrem, solfaktor 50! Tror jeg får et merkelig skille hvis jeg ikke smører meg godt nok..

Festivalen og sommeren nærmer seg med stormskritt, men av en eller annen grunn er jeg ikke stresset i det hele tatt, sånn bortsett fra antrekk. Kanskje det er fordi jeg vet hvor passet mitt ligger? Må huske å skrive pakkeliste i løpet av de neste dagene.

Livet er ganske grei mot meg. Det lønner seg å være snill pike :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community