torsdag 9. september 2010

New stuff


"KBS skal bli dobbelt så stor!
Vi planlegger å bygge et kjøpesenter som vil få 100 butikker, 100 leiligheter og egen blokk for helse og service.
Vi planlegger å stenge senteret i løpet av år 2010 for å sett opp et nytt og større senter til deg.
Vi planlegger å åpne igjen våren år 2012."

Ååååh, gleder meg!!
Var der i dag, de har opptil 50% på hele senteret... *sikle*
Digg å gå inn i butikker som det står "HALV PRIS PÅ ALT I BUTIKKEN" ♥♥♥♥

Kjøpte meg en rosa onepiece/salopette, tre tights, briller, smykke og klokke. Ooooog, HÅRSPRAY! :D Så nå får jeg endelig begynt å faktisk gjøre moro ting med håret mitt igjen :)

My stuff

Er forstatt litt usikker på om jeg kler denne, men kosta bare 60 spenn, såeh.. :P

Dritsøt klokke, som jeg ikke får til å åpne, LOL. Den vil ikke opp!!

SE! Prikker!!! :D

Hvite strømpebukser i mikroull! Comfy~

FØRSTE GANGEN jeg tok på disse, revnet de!!! FAEN. De er de søteste hjertetightsen jeg har sett, og nå er de ødelagt, barerly ut av posen :(

Nerd glasses! Det sto faktisk det på kvitteringa ;D

Megasuperstron proffs hårspray! Denne er på grensen til farlig å bruke, det er som LIM, lol ♥

Kjempesøtt smykke

Alt dette for knappe 400kr :)

1 kommentar:

  1. det er jo den klokka jeg har!! den er ekkelpekkel, du må bare ta i!! ;D men masse fint pus ^^<3<3<3

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community