torsdag 30. september 2010

Make over picture post!


Utgangspunktet:

Prosessen:
Rett etter første bleikinga.. omg så slitt og.. ujevnt xD



Får farga vipper og bryn, hardcore å sitte helt i ro med lukkede øyne i et kvarter!

Resultatet:


WTF jeg er så bleik og flat i trynet :|

So, whaddaya think?
Jeg er kjempeglad i fargen, selv om jeg skal prøve å lysne det til våren. Må nesten la håret være litt de neste månedene, har gjennomgått uttallige kjemiske behandlinger!


På tirsdag satt jeg også modell, for en annen venninne, for oppsett og make up ^^
Følte meg skikkelig gifteklar med denne sveisen, hihi!



Jeg ble enda mer forelska i håret da jeg kom hjem og tok det ut (måtte jo dusje og kure håret før prøven til Connie)

Sjekk VOLUM!



Krrrrrrøller ♥♥♥♥


Vil bare nevne at det er IKKE jeg som har ordnet noe av dette, det er bare mine venner Connie og Lena som har ordnet det! De er frisørlærlinger, så de er litt flinkere enn mannen i gata til å style hår ;D

4 kommentarer:

  1. Elsker håret, så gorgeous ut!:D både nye hårfargen og stylingen!

    SvarSlett
  2. Fin duh ble søta :) Håret vil jo lysnes litt av sola og, så bare du holder svartfargen unna håret så vil det nok bli litt lysere uansett XD SUZZ!

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community