onsdag 8. september 2010

Dagens antrekk 08.09.10

I dag har vært en ikke så veldig produktiv dag, egentlig.. Var ute og drakk vin i går, så i morres hadde jeg lettere hodepine og kvalme.. Gikk fort over med litt mat i magen!

For en gangs skyld har jeg giddet å dolle meg opp litt, moro :)
Er fortsatt ganske n00b når det kommer til gyaru, klesmessig. Jeg har jo aldri fulgt trender eller kledd meg "normalt", så dette er litt nytt for meg xD

En ting som irriterer meg, er at jeg ikke har råd til noen hårprodukter.. Hvis jeg skal kjøre gyaru må jeg prøve å finne på noe smart, og det er ikke alltid det skjer :P
Føler denne sveisen er rimelig grei da! Eller?



Må få gjort noe med øyenbrynene..


Jakke: Cubus
Skjorte: Stigmata
Skjørt: Fretex
Strømpebukser: Fikk gratis av Lisa
Leggvarmere: H&M
Sko: Bodyline
Sløyfe: Disney

Ny kjole fra DreamV!
Poster bare bilde bakfra, for den er helt plain foran ^^

1 kommentar:

poupeegirl fashion brand community