torsdag 5. februar 2009

Syk

Fjerde dag som syk.
Tor jeg aldri har vært syk så lenge før.. Som regel er jeg dårlig en dag, og frisk dagen etterpå. Nå virker det som jeg har fått en slags halsbetennelse eller halsbrann(pga oppkast, helt jævlig)

Og jeg tror noe har dødd og råtna i halsen min, for jeg har verdens verste ånde!
Når jeg puster kjenner jeg lukta, og når jeg snufser hender det at jeg må brekke meg for det lukter så jævlig.. iiiiick jeg liker ikke å være syk!
*synes synd på meg selv*

Må kjøpe halslinser ellernoe, anything!

Mammapus har faktisk kjøpt nytt sim-kort til meg, helt ut av det blå :)
Så straks skal jeg ut av huset (blir gal snart av å være inne) og dra til jobben til mamma for å hente det :)
Så nå trenger jeg bare en telefon!

Har null penger btw. Kanskje 150kr på konto ellernoe fra desemberlønna..
Liste over ting jeg skulle ønske jeg hadde på kjøkkenet:
pasta
kjøtt
ris(snart)
melk
brød
potet
grønnsaker kanskje?

Jeg har en boks brelett og ost. Hapå og nugatti(i haugevis).
Og skvisejordbær, men den hadde jeg helt glemt.

Er ikke så greit å være meg for tiden, men ting ordner seg sikkert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community