tirsdag 24. februar 2009

SAM (de)

(Emobilde meg JG, meg og Veronica)

Herregud, forrige helg var GØY!
På fredag kom Veropus og vi spiste tacoz før vi dro til Samuel en tur. Der satt Samuel, susann karine og jan gaute og spilte GTA4 på storskjerm. Det var litt teit, men også dritgøy.
Så dro jeg, Vero og Jan Gaute til 3B for å møte Frode, Pernille, Kristian, Ariel, Vegard, Harald og selvfølgelig, SAM! Drakk én øl, prata shit og tok bilder.

Ze germanz.Daniel var ikke så sjenert av seg..





















Fra konserten Lørdag 21 Februar.

Konserten var utrolig fet, dansa masse villt og hemningsløst!
Også var de så fine på scenen ^^
Pernille hadde rett da, jeg var en dårlig groupie XD
Ble ufattelig glad da DJ'en spilte Breathe av The Prodigy, jeg og Ariel fangirl'a over at vi skulle dra på konsert, hihi :3

Pernille, meg och Lena

Da festen var over på 3b fortsatte den hjemme hos Morgan.
Var relativt sliten ved det tidspunktet, men var veldig koselig fordet :)

Idag har vært en treg dag på jobb, stemmen min var fortsatt litt ødelagt etter helga, hihi..

Ting å glede seg til akkurat nå:
  • 27. Feb: The Prodigy, Oslo
  • 20. Mars: The Sisters of Mercy, Oslo
  • 10.-11. Apr: Tinitusfestivalen, Stockholm
  • 28. Mai-01. Jun: Wave Gotik Treffen, Leipzig

DRIKK og DANS for faen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community