tirsdag 3. februar 2009

Siste helga


På fredag var det Steampunk-kveld for Hellfire, på Klokkesvingen (Fotballpub XD)
Fikk sydd "ferdig" skjørtet mitt (belegg mangler, men driter i det :) ), er veldig fornøyd!
Det var litt skummelt å danse der da, for med tanke på at det var i andre etasje, så gynget gulvet helt sinnssykt mye, sånn typ 10cm forskjell ._.

Tidligere på dagen var jeg på café (to ganger) med Lena :)

På lørdag var jeg på 3B med Lena, Daniel og noen fremmede folk som spilte gris...
Resten av gjengen (som hadde penger) var i kjelleren på Retrospective Fusion, hard-dance/techno/sumthin'-arrangement.
Dannyboy und mich

Lena og meg ut på tur :)

Nachspeil, begynner å bli drita ._.

Og grunnen til at jeg oppdaterer så sent er enkelt fordi jeg har blitt syk.
Fyllesyk på søndag OG mandag, i dag er jeg bare forkjølet fra helvete.
x(


Du, meg og dusjforhenget<3 :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community