fredag 4. mai 2012

Hiatus..kinda.

Aaaah I want to blog so much these days, but I can't since I'm in my studying-all-day-all-night-for-the-finals-mental state.
The first final is in exactly a week, and that's the japanese final. hat should go pretty smoothly.
The second, and the most dreaded, is the 15th, and that's the japanese culture and society final. It's not that the contents are boring (well, some can be..)... It's more that the books are written in academic english, which I'm not very good at, so I lose my concentration every other sentence. So we've had some study groups and talk about the different topics (ie. politics, different eras, work life, women etc), and that loosens up the tension for me, and it makes it a lot easier to read afterwards! Yaaay.

Aaand now I'm procrastinating by updating my blog and writing about how good a student I supposedly am.. haha.

I'm guessing this could become me:
Anypoo, off to uni! *swoosh*

2 kommentarer:

  1. Haha med den japansk historie så syntes jeg det var så mye å gå gjennom,spesielt samurai tiden at jeg fant en bra dokumentar om den gamle eraen og så den og tok notater. Fy fader det hjalp.ikke nok med at det ikke var kjedelig men vi fikk vel noen spm relatert til akkurat det. Var så glad jeg så dokumentaren istedet for å lese ettersom det var så mye bs skrevet ned itillegg. Men sugimoto er et must å lese,MYE! trust me hvis eksamenene er noenlunde slik de var når jeg gikk så får du en god del om det som står i sugimoto. Men ikke ta ordet mitt >_< men uansett tror jeg du klarer deg.Var veldig mange spm du kunne velge mellom og som oftest så kan du mer enn du tror;) anyways lykke til med eksamenene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Uwaaa, takk for tips og lykkebringing :D Ja dokumentarer fine å ha, flere i klassen har sett masse for å få ting til å sitte:)
      Og, jeg liker Sugimoto laangt bedre enn McCargo, så håper det lønner seg ;)
      Igjen, takk for oppmuntring og tips :D <3

      Slett

poupeegirl fashion brand community