tirsdag 22. desember 2009

Melhus

Jeg drar tilbake til mamma på Melhus i dag. Grugleder meg..

Gruer meg fordi:
1. Kjedelig, blir bare TV-titting uansett.
2. No internetz, må dra opp til pappa for å sjekke nettet.
3. Det er Melhus...

Gleder meg fordi:
1. Det er hos mamma. Avslappet og koselig, som regel :)
2. Julemaaaat!
3. Martin skal komme og spise med oss 2. juledag. Første gang han møter muttern ;)
4. Skal prøve å besøke Victoria og Tuong-vy når jeg er der!

Søte Victoria har begynt på skole i England, så jeg har dessverre sett lite til henne det siste halvåret.. Håper hun har tid til meg i jula, da :) Ja, tenkte siden jeg prater om Melhus, så kan jeg jo poste kjedelige bilder av kjedelige Melhus :P

Hoho, neste bilde av huset mitt jo xD Det oransje og hvite/røde bygget fremst i bildet er Trøndertun, den ene av to folkehøgskoler i Melhus. Den andre er Rødde, men den er kristen og bæsj. Jeg bor litt lengre til høyre, er rett utenfor kjøkkeninngangen til skolen ;p

Åh, kanskje det eneste jeg virkelig liker med Melhus, og jeg er ikke engang religiøs. Jeg syns Melhuskirka er skikkelig fin, og da jeg gikk i korpset (lol) så var vi på øving i kirka til jula, og vi utfordret hverandre til å gå opp i klokketårnet.. faen meg skummelt as :P
Men se, den er GOTISK! Ingenting slår Nidarosdomen læll da shø.

Men LOL over til noe annet, jeg søkte bare på "Melhus" på Google, og jeg fikk opp masse bilder av Petter Stordalen, tydeligvis heter dama Melhus til etternavn..
Plutselig gikk det opp for meg;

=

Er det bare jeg som ser det??
Giggity giggity giggity!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community