søndag 20. desember 2009

Juleshopping

Som i den forrige posten, så skrev jeg at jeg har vært på shoppingrunder, både alene og med Veronica og Pernille :)

Så tenkte denne posten kunne bli en "se hva jeg har kjøpt"-tråd.
(Advarsel; Det er MYE rosa ting, hold for øynene hvis du er allergisk)

H&M, 99 (Det var dagstilbud, fikk 50% avslag på valgfri vare! Penger spart :)

H&M, 39,50kr. Jeg trodde den lipglossen var mer gjennomsiktig, så var den faen meg hvit xD Føler meg bimbo med den, men syns, jeg som er bleik, kler den bedre enn solariumsbabes ;p

Fretex, 120 (Dyrt!! men det var et must-have, det er utrolig kult utenpå den sorte trenchen min..)

Cubus, 249kr

Gina Tricot, 199kr eller 299kr, husker ikke helt :)

Oasis, ca 300kr (fikk 25% avslag fuck yeah)

H&M, 69kr

Noe som irriterer meg mest med at jeg ikke har ordentlig internettilgang, er at jeg ikke får oppdatert PoupéeGirl!! Blir bare noen dager her og der når jeg er til Martin.. BUU!

DustePC, tror jeg må klage på den, de kan ikke gå rundt å selge PC'er med (tydeligvis) defekte nettverkskort. Må få renska maskinen av bilder og musikk før jeg leverer den inn, man vet aldri hvilke snikende pervogriser man gir PC'n sin til ;p Og jeg håper det ikke er noe veldig galt med den! For stasjonæren min er rundt 4-5 år gammel, og jeg mangler monitor til den :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community