fredag 25. desember 2009

Julegaver og brunch

Tingene jeg fikk til jul. Se på den fine bilderamma, med mongolide meg og Veronica i ♥

Tror kanskje jeg skal bytte Sondre Lerche-CD'n, hørte gjennom plata på Spotify, og det var litt.. sært for min del. Men han er veldig søt, da! Har lyst til å buste til håret hans og klype han i kinnet ;)
Er ikke akkurat misfornøyd med gavedrysset, men jeg blir litt snurt når jeg ser at andre får DS, speilrefleks og gud vet hva :P

I dag dro jeg og brødrene mine til farmor og farfar på julebrunch, som det har vært hvert år så lenge jeg kan huske :) Spiste farmors utrolig gode medisterkaker, og pratet masse om negler med tanta mi. Hun har tatt neglekurs, og digger negler med masse strass og bling, hun har like lyst til å dra til japan/asia som jeg gjør :P Så hun sa at jeg måtte besøke en neglesalong og få ordnet neglene mine.. ;D

Søskenbarna mine, Ingri og Mari :) Mari til høyre her har kjøpt sin første mobiltelefon, for sine egne penger. Og siden hun har vært så flink til å spare, så sa jeg at jeg skulle kjøpe med mobilbling fra Japan til hun og søstra ;p

Meg og farmor ♥♥♪♫♪♥♥ Jeg ser utrolig sliten ut, jeg har ikke vært helt meg selv i det siste, og det sliter på meg. Meh.

Pappa sovna i stolen, som han gjør hvert år etter middagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community