tirsdag 13. oktober 2009

Secret Shop Tea Party shoes!

Jeg fikk Secret Shop Tea party-skoene mine i daaaaag! Hurra!
Jeg ble litt bekymret da jeg først åpnet esken, for de så så lange ut.. Men da jeg tok de på fant jeg ut at de var heller litt for smale xD Etter noen justeringer og slikt (har veldig høy vrist, annoying as hell) fikk jeg tilpasset de til foten min ^^

Jeg har ikke feite legger, bare små føtter xD

Ååååh, de er så utrolig søte!
Jeg syns det er skikkelig nedtur at jeg ikke har råd til Desucon, hadde så jævlig showed them off 8DDD Men ja, da har jeg fått en del loliaantrekk til i boks, av og til er det bare ett par sko som trengs :)
Gleder meg til jeg får farget håret helt sort, så jeg kan begynne å gå i rødt igjen :)

Edit:
Jeg er også ferdig med mobilstrapen min!

Tror det blir finere sammen med telefonen jeg kjøper uka her ja XD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community