mandag 5. oktober 2009

Japan!

JFashion-forumet så har vi begynt å planlegge Tokyotur i påskeferien!
Håper jeg får spart opp nok penger til vi skal bestille fly, for jeg er SÅ med xD Vi er 6 stykker foreløpig, så det blir tre dobbeltrom på hotell :) Tror det blir bra 8D
Shopping i Shibuya og Harajuku, hanami i Ueno Park og utelivsbeundring i Kabukicho (må passe oss for Yakuzaen xD)

Gleder meg utrolig mye, hopper og klapper inni meg XD (Jeg har besøk, så jeg må kanskje oppføre meg litt XD)

IIIIIIIiIHIHIIHihihih :D

4 kommentarer:

  1. ååh, vi må få det til! det blir geniaalt Egon! :D

    SvarSlett
  2. Jaa :'D
    Hadde vært megafett.. Har null penger nå, og får ikke penger før etter jul :P så jeg må tenke litt på den XD

    SvarSlett
  3. høres kjempegøy ut!
    Jeg har jo planlagt en tur i november jeg da,
    og ser frem til bilder og anbefalinger
    hvis det blir noe av =D

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community