mandag 28. september 2009

Prinsesse

Jeg måtte sende en mail til Innocent world, for jeg hadde ikke hørt et pip siden jeg betalte 2k til de. Ble litt skeptisk og bekymret.
Fikk svar ganske fort da, og de svarte dette:

"Dear Christine,

Hello, this is Innocent World.
We shipped your order 9/24 from Osaka JAPAN.

Number for tracing: EJ021536735JP

EMS trace:
http://www.post.japanpost.jp/cgi-charge/index.php?lang=_en

Enjoy our clothes.
We look forward to serving you again.

Sincerely,
Innocent World"

Hæ, serverer de klær nå også? xD
Pent oppkuttet og dandert med kirsebær og godteri? :p
Aynpoo, pakken er i tollen på Gardemoen, hurra!
Snart får jeg bunadgoods i mine hender.
Med det, og etter vi har pratet masse om romantikken i norsken nå så gleder jeg meg plutselig litt mer til 17. mai :D :D

Men, håper jeg får råd til både toll og tatovering, for tollen kommer til å være på rundt 5-600kr :S
Skal gå innom Flaming hearts i morgen og høre om Elton har tid til å tatovere meg før The Prodigykonserten den 14. november :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community