onsdag 23. september 2009

Dumme Paypal

Jeg prøver å betale for den genseren med den store hetta, men det står at kortet mitt ikke kan brukes! Så jeg må bruke et annet kort.. men jeg HAR DA IKKE et annet kort!
Piss meg i øret.
Jeg aner ikke hva jeg har på kontoen, kanskje det har noe med det å gjøre?
Jeg håper det.

Er på skolen nå, hører på den filosofiske siden av romantikken.
BORING!


Edit: Durrrrrr det har blit trukket masse penger fra kontoen min. Sjekka det i en minibank, og der sto det at jeg kunne ta ut max 0,00 penger :(
Vet ikke hvor mye i minus jeg er, hater når penger ikke blir trukket der og da, men tre dager senere >_<
Det er bra at jeg har satt over masse penger på sparekontoen min da, sånn at jeg har noe i reserve :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community