lørdag 5. september 2009

PAKKER!

Fikk tingene fra Eurogal i går! Og håret fra Monica!
HURRA FOR FAEN

Pakken. Kunne trengt flere frimerker, definitivt.

Hmm? Hva kan dette være?

Åh, hei nydelige veske! ♥ Den var mye mørkere enn det jeg trodde, da. Blitzen gjør til at veska ser knallblå ut, men den er mer kongeblå. Fin er den uansett ♥ ♥ ♥

Åååååh, jeg har SÅ lagt min elsk på jakka her. Den passer meg perfekt, og er enda mer nydelig irl enn det den var på Eurogal-siden!
Istedet for sånn tøysnor til hetta, så har de et langt kjede, med en stjerne på enden, supernice!

DIGER Glidelås!

Har ikke fått tatt bilde av håret mitt enda, slengte i exstensionsene like før jeg dro på jobb, resultatet ble utrolig nok kjempefint! Brukte et kvarter på å sette i alt liksom :P
Hm. Må kjøpe meg krølltang, definitivt.

5 kommentarer:

  1. FINE TING

    Lol, elsker Wataru sine pakker. Bestandig FULL av frimerker XDDD

    SvarSlett
  2. Takk folks :) skal vel lage en liten post om det på forumet når jeg får tatt bilde av antrekket jeg har på meg i kveld, men langt fint hår i musefletter ^ ^

    SvarSlett
  3. ååh diru <3<3<3 garden = <3
    jeg husker min fangilrperiode og, jeg satt på FEST og så på bilder av kyo og ranta om hvor heeeeit han var. HELLO THERE XD haha.

    SvarSlett
  4. Haha, jeg husker jeg hadde DEN crush'en på Kyo da jeg var en 17 år xDDD Sånn, selv om han var bare 162 xDDD

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community