tirsdag 17. mars 2009

Litt forskjellig

HEIA.

Jeg er blitt syk, og det blåser ute.
Nei vent, nå er skyene borte.
Velkommen til Trondheim.

Jeg har fått meg en nydelig vårjakke fra H&M!
Trenchcoat med dobbeltspenn, rynket lit og leopardfór!

*sussepå*

Har også kjøpt meg tre stk normale overdeler fra Bik Bok, til 99,- :)
Fordi prøveromslys er like bra som baderomslys.

Dagen etterpå dro jeg, Pernille, Kristian, Jørgen, Kim og Sara på shopping!
Kristi(a)n prøvde på seg en veeeldig fin hatt, ja. Romvesenet Pernille :)
Jeg og Jørgen er enig; Dette må være sesongens styggeste clutch.

Etter shoppingen dro jeg Pernille og Kristian til Tiller-familien for å spise delicious tacoz!
Litt rart å være der der igjen, har ikke vært hos de på flere år :P
Vi fikk øl og vin. Pernille ble full, can't blame her. Jeg sølte masse på tallerkenen min >_>
Så dro vi opp til Pernille og Kristian for å spille RoboRally!
Det var gøy, hvertfall med tanke på omstendighetene!

Yngve i dyyyyp konsentrasjon, mens jeg klistrer godteri i panna på Pørni, hirr hirr.

Jeg ser fram til fredagen, da er jeg i Oslo og skal være dritings og se The Sisters of Mercy.

Også ser jeg fram til eventuell WGT-ræling :)
Gleder meg til lønna kommer, åh jesus.


Det blåser igjen.
Musikk akkurat nå:
Solitary Experiments - Overkill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community