lørdag 7. mars 2009

Jobb

Jeg må få meg ny jobb, og Pernille er flink og prøver å dytte meg ut døra til den skumle virkeligheten.
Men den er ikke så skummel da.
Jeg får bare litt angst når jeg skal gjøre nye ting.
Intervjuet tror jeg må være verst av alt, der de spør og graver hvorfor jeg har så mye fravær, hvorfor jeg ikke fikk vurdering i de og de fagene.
(Også i matte da, litt nødvendig å ha hvis man skal jobbe i butikk)
The Jugdement.

Jobb nr 1: Butikkmedarbeider på Stoff og stil, ny butikk åpnes i Mai tror jeg det var. Søknadsfrist 15.03.09.
  • Pluss: Det er stoff og stil!! Hvis jeg får rabatt i den butikken er det nesten som å få det gratis!
  • Minus: Det er på Tiller. Må invistere i busskort.

Jobb nr 2: Ekstrahjelp/feriehjelp på Sømsenteret. Skulle spørre etter en Lena.
  • Pluss: Sentralt, koselig
  • Minus: Ikke så mye tekstiler, mer tilbehør og slikt (ikke at det er så veeeldig ille da.)

Nå jobber jeg på Norfakta.
Selve jobben er grei, og kollegaene mine er kjempehyggelige.
Men
Når man ikke får tildelt jobb, hva skal man gjøre da?
Januar = 0,- i lønn
Februar = 2500,- i lønn
Mars = ??

Den gjelda jeg har dratt på meg fra nyttår er på 7780,-
Hva i helvete skal jeg gjøre? Jeg kan ikke spørre mamma om mer penger, etter alt hun har gjort for meg.

Kan vel bare glemme WGT, Tinitus og M'era Luna.

Per fiksa meg litt på håret, men det ble ganske fucka opp av de 500m jeg gikk hjem. Det blåser altfor mye i byen her!

1 kommentar:

  1. du kan søk dæ sommerjobb på gilde:P dritt jobb, men jævli bra betalt! fin på håret^^

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community