mandag 23. mars 2009

Jeremy Scott

Telefon-skjørt fra Jeremy Scotts nyeste kolleksjon, syns det var fantastisk tøft.
Resten av kolleksjonen var litt... grell. Men jeg likte skjørtet skikkelig godt :)

Jeg har vært i Oslo i helga og festet, kjempegøy!
Så The Sisters of Mercy på fredag og flatfylla på lørdag.
Hadde null forventninger til Sisters-konserten, og dermed ble jeg glad for at de spilte de låtene de spilte. Gir en lang faen i om vi fikk se Andrew stikke hodet ut av røyken bare en sjelden gang og lyden var sugen.
Jeg har sett The sisters of mercy og sier meg fornøyd med det!
De spilte jo This Corrosion, og da er man fornøyd.

Jeg tenker på å søke på Moteskolen Esmod Oslo til høsten, men er usikker om jeg er virkelig up for it. Prata med Caroline en del på lørdagen om skolen, og inntrykket mitt fra henne er at det er skikkelig koselig der. Men alle andre kilder sier at det er beinhardt.

Jeg syns jo det er gøy å skape klær, men jeg tror arbeidspresset og presset med å være mest kreativ, mest nyskapende kan komme til å knekke meg.
Er en utrolig liten brøkdel som faktisk fullfører året og består eksamen.
Det er slike ting som gjør meg nervøs. Ufattelig nervøs.

Også var det å flytte til Oslo, scum city number 1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community