tirsdag 7. desember 2010

Sjuking

SUTRE.
Har vært skikkelig syk siden lørdag, liker det virkelig ikke!
Natt til søndag kasta jeg opp skikkelig mange ganger, kanskje en seks-sju-åtte ganger.. Mista tellinga >_> Nå har jeg ikke spysjuka lengre, men kjennes ut som halsen er stappet full av rabiesbefengte sultne rotter og nesa er bebodd av Muk.
Lei nå.

Jeg er helt kake i hodet, og jeg får ikke til å dra på jobb! Bæsj! Går glipp av over 3500kr til neste lønning fordi jeg ikke kan prate som en normal, ikke-gal person.
Jeg er veldig glad i klage når jeg er syk, for jeg er ikke syk noe ofte.. :p Så da har jeg litt lov til å klage.
Du vet du er syk når:
  • Du bruker opp en rull dopapir kun på å snyte deg.
  • Du fryser. Uansett. Samtidig svetter du.
  • Du vandrer hvileløst rundt i hybelen/huset uten mål, for å så plutselig legge deg ned på stedet (Her: Rett foran TV med pysjbuksa som pute, til et program om hvithaier på NatGeo.)
  • Du er overbevist om at du kommer til å dø. (gjelds bare for gutter :P)


Now for something completely different!
Jeg sendte inn gruppebestillinga til Cyperous i går, og bestillinga blir processed. Tviler på at vi får parykkene før jul, men better late than never, right? :)

Jeg bestemte meg for denne:


Håper den kler meg! :D

Til helga kommer Emilie også, for å trinken und tanzen med meg! Først blir det kanskje partyparty på fredag, så blir det HELLFIRE: "a Fetish Batrave before XXX-mas" på lørdag!
Det blir kult å se deg igjen søta :D

I japan, Harajuku :)

Forrige gang vi møttes, mongofylla ftw!

1 kommentar:

  1. haha, husker sist gang emilie va her ja, hu va så full at hu fikk problem me å reise se :D

    liker spesielt det høyet som er synlig fra den bamsen te høyre i nederste bilde ;)

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community