onsdag 29. desember 2010

Dagens antrekk 27.12.2010 + 29.12.2010

På mandag var jeg på vors til Kristian og Trude, så ble det en liten bytur etter det.
Hadde det superkoselig! ♥
Prøver å finne forskjellige antrekk som faktisk passer til den nye parykken min, er så uvant å ta på seg blondt hår :p


^^

Et annet antrekk jeg prøvde, jeg vet ikke helt, er det helt teit? :p

Point of fashion:

I går kom søteste Veronica og Kenneth til byen for å drikke "litt". Ble litt for full til å komme på å ta antrekksbilde, haha :p
Så her har man dagens antrekk, vi dro på jordbærpikene og spiste frokost :)

Genser: eBay
Skjørt: Fretex
Tights: Pierre Robert
Sko: DreamV
Ørevarmere: DreamV
Veske: DreamV
Skjerf: Beduinskjerf fra Egypt som jeg fikk av kjæresten min :)

Ma-ma-ma-MONSTEEEER


2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER de to siste antrekkene, perfekte <3 Det første var kanskje litt mye greier, men søtt da :)

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community