torsdag 8. juli 2010

"Hvem er du og hva har du gjort med Christine?"
Dette var det første jeg fikk høre da jeg sa til kjæresten at jeg og Veronica hadde gått tur i fjellet i dag, haha. Det var veldig gøy, men veldig slitsomt. Jeg tok min første joggetur i forigårs, og tur i dag.. Støl? Jada.
Håper jeg blir litt brunere av å ha vært ute så mye i det siste, jeg kan jo ikke bli gyaru når jeg er likbleik! :P

Dødssliten, likbleik Christine

Vi kom over to kyr! BIFF!! (lol, jeg ser ikke ut x))

Slitne, men ganske lykkelige over det fantastiske været ^^

Veronica har endelig fått ordnet seg blogg!
Besøk den her: ニカ-ちゃんの堺
Jeg hjalp henne med layout og litt sånn, ikke at jeg er flink ellernoe.. XD Også vet jeg ikke om Kanji'en er rett, men det skal være "Veronicas verden" :)

Håper alle sammen har en så bra sommer som meg, for min er ganske så perfekt så langt :)

3 kommentarer:

  1. Flink og sporty x) Jeg gjør det jeg kan for å være i sola fra 11-15 men det er vanskelig når jeg ikke får sol i butikken jeg er i før 16:00 xD

    SvarSlett
  2. Du har syyyyykt fin kropp *sjalu* :p
    Og tommel opp for å være sporty, haha :)

    SvarSlett
  3. Goshh, takk ^^

    Silje: Det er derfor det er greit å ha kveldsjobb! slikke sol til kl.3 så er det off to work ;D

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community