torsdag 17. juni 2010

Night of Unity 29.05.10



Må kanskje oppdatere litt om previous fester..?

Lørdag for.. 3uker siden var det TECHNO PARTEEEEY i barteby, and I got my rave on!
Lagde dreadfalls i fargene blå, rosa og gult (fav. combo ♥)


Alenevors er faktisk dritbra! Kan gjøre hva man vil og høre på det man vil. Jeg trives underlig godt i mitt eget selskap av og til :)

Chris, my man!

Lookit da pwetty lights ♥

Jævlig kul fyr jeg møtte, Kristian. Han var der med dama si, Lise, som også var jævlig fet ^^
Første han sa da de kom bort til meg i baren var "You look like a raver!" :D

♥♥♥ UV ♥♥♥

Chris og jeg, ute og sigger!

Sunniva och Frode :)

DJ no_mode, med to hoder appearantly :P

Jeg danset og rocket til pulserende beatz og blinkende lys, det er vel kanskje ikke så mye mer å si om den saken?
Godt å dra ut bare for å danse, ikke bare for å sitte ved et bord i en bar og drikke.. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community