søndag 20. juni 2010

Hellfire Fetish Night 12.06.10

Vil først bare takke for en fantastisk kveld, masse moro og bra musikk! ♥♥♥

Mitt antrekk:



Hårsløyfe: Btssb
Bluse: Angelic pretty
Korsett: Durrrrrrrrr, husker ikke
Skjørt: Btssb
Sko: Metamorphose

Må kanskje merke at antrekket mitt er ikke intended til å være fetishrelatert, ville bare kle meg opp! :p
Men åååååh, jeg greide å være MEGAklæbb og velte en øl som sto bak meg og Veronicapus, over hele skjørtet mitt!! (og over hele veronica ♥)
Begynte nesten å grine, Babyskjørtet mit kommer til å stinke ØL for evig og alltid lol :( Må vel kanskje sende det på renseri, kan ikke legge det i bløtt engang <_>

Okaaay, andre bilder!

Veronica er en liten luring :)

Veronica og meg

Sindre er fab ;D

Blow-upPernille og Sindre

Vår alles kjære Andreas er kommet tilbake!! ♥♥♥♥♥♥

Kosehjørnet i trappa ;D

Mr. DJ! Jan Gaute :)

And the crowd goes wiiiiild!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community