onsdag 7. april 2010

Tålmodighet er en dyd

Dere får bare smøre dere med tålmodighet, får ikke lastet opp bilder og oppdatert ordentlig fra turen før jeg får tak i en pc for en helv kveld.

Turen i korte trekk:
Brukte rundt 15000kr..........................på shopping ÆH
Karaoke
Vandring rundt
Screwdrivers
Di skitne fitte (høhø lol)
Tung tur tilbake.

Veldig godt å komme tilbake til kjæresten da, og han ble veldig glad for gavene sine :) Kjøpte den gule hide-jakka til ham, et katolsk bønnesmykke og en vendingmachine-star-wars-ting.
Har faen meg brukt nesten 1500 på Martin, han bær være glad i meg nå altså ;)

3 kommentarer:

  1. Håper dere koste dere veldig, det høres ihvertfall sånn ut :DDD
    Gleder meg til å se bilder~

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se bilder fra turen!

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community