onsdag 20. oktober 2010

Halloween-inspirasjon

Jeg skal på Jfashion-halloweenfeiring i år! Det er hjemme hos Ronja, med mange ukjente mennesker.. Hvis jeg dummer meg helt ut så får jeg bare unnskylde meg på forhånd. :P
Jeg skal være old school ganguro, med kigurumi! Nja, hvis den kommer i posten før jeg stikker nedover. Hvis ikke får jeg improvisere, og det tror jeg skal gå HELT fint. Har masse slutty fargerike klær, for å si det sånn :D

Lurer litt på hva jeg skal gjøre med håret, skal ut på parykkjakt i morgen for å se om det er noe billig jeg kan kjøpe, for å så ødelegge! Har også en haug med løshår her hjemme, noe av det som også kan farges ^^

This is my inspiration:

Ka-tan, of course!





Gleder meg til å møte alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se kostymet ditt! <3
    Og det blir kozzzzz å se deg igjen også ^^

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community