torsdag 11. mars 2010

Oppdatering

Hi guys.

Sitter på skolen og oppdaterer, med mangel på pc og alt det der. Greier meg ganske fint med en 0,5-2t med nerding om dagen, men det er småsurt at jeg ikke har noen plass å oppbevare bilder og videoer på! Også får jeg ikke bytte så mye musikk på mp3spilleren min.. Bra jeg ikke er lei av låtene som er der da, er rundt 5gb med musikk jeg må bli lei av :P

Tenkte jeg skulle poste litt bilder, div antrekk og festbilder :)

Poster først fra da Emiliesøta var her i barteby :D
Det var Hellfirekveld, kanskje den med minst oppmøte hittil.. jeg hadde det gøy da, jeg var full :)



Martin kjøpte seg Bumblebee-hjelm på BR Leker, her demonstrert av Veronica. Mens hun spiller Burnout. xD

Drita! Og det skal gjentas om en to ukers tid :D :D :D :D

Koooos ^^

*

Og nå, antrekk :)

Jeg prøvde ny hårfrisyre, syns den ble veldig anime-aktig, hvis jeg tør å si det :P
Hårsløyfer: H&M
Jakke: JSG

Alt: H&M
Skjorta ♥

Skjorte: BikBok
Belte: Fretex
Veske: Accessorize

Ooog med jakke fra H&M utenpå :)

*

Så over til de få tingene jeg har kjøpt den siste tiden!

Er ikke disse helt fantastiske?? :D

Circle Lenses fra Pinkyparadise-bestillingen på JFash.net :)
Har bare fått et par linser så langt, men er veldig fornøyd ^^



Ser litt tard ut, men er de ikke fine? :D


Jeg har en announcement to make! Jeg er nå offisielt medlem av The Hellfire club her i byen! Da blir det planlegging av party party på meg også :)
Det er Hellfire sitt årlige Masqueradeball på lørdag, med "splatterfolk"-bandet Thinguma*jigSaw! Jeg skal ha på meg min fiiiine sjakkrutekjole som jeg har blitt ferdig med, og maske som jeg skal fortsette å dekorere i kveld. Her er kjolen:

*stolt* :)

Og her er masken, work in progress;


Og en annen announcement;
Jeg har blitt SUNN! :OOOO

Mmmh, nam!
(mangler baconpølse med potetsalat og revet ost.. :( )
xD


2 kommentarer:

  1. Yay, langt innlegg! :D
    Haha, lekkert bilde av oss/meg ;D og btw SKJER med forskjell på hårfargene? Glad jeg har farga det nå as, hihi. Jeg gleder meg til vi skal på fylla i Tokyoooo!! :D

    Så erru fettehot såklart, og nyydelig kjole! <3

    SvarSlett
  2. Haha! la ikke merke til det med rødfargen før nå.. lolz xD
    Fylla fylla fylla, snurre rundt i shibuya ♥

    Takk, er veldig stolt as! :D Vil sy mer, men går liksom ikke når maskina er borked :P

    SvarSlett

poupeegirl fashion brand community