tirsdag 10. november 2009

Close call

PC'n min synger på siste vers for tiden.
Ville såvidt starte i dag, og jeg panikkflytta alle bildene og minnene fra C: til min kjære Candy-disk. Den skal tas ut snart, og pc'n skal formateres. Så jævlig.
Sitter på laptopen min nå, usikker hva jeg skal gjøre.

Kan jeg bare skru av stasjonæren, og håpe på at den starter neste gang? Eller skal jeg la den stå på?
Hmm, jeg har aldri hatt store problemer med pc før, med mine x antall år med nerding. Aldri hatt bruk for firewall eller virusprogram, for jeg er ikke dum nok til å trykke på "den skumle linken" eller laste ned noe jeg ikke vet hva er.
Har tydeligvis vært litt slapphendt i det siste, siden pc'n sier at "virtual memory is too low" når jeg ikke engang gamer :p

Jaja. Får la den stå på mens jeg er på skolen i dag, da. Så får vi se.



Nei faen altså, nå restarta den seg av seg selv. Bæsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community