mandag 20. juli 2009

Dublin, reiser snart!

I morgen drar jeg til mamma, så stikker vi og brødrene mine til Dublin på torsdag, gleder meg! :)
Værmeldinga ser ikke så bra ut, og det er jeg ikke så glad i.. Er meldt regn tre dager så langt, får sjekke igjen i morgen.
(får unnskyldning til å bruke leopardparaplyen min da ;))

Er det noen tips jeg må følge når det kommer til Dublin? Jeg er åpen for butikker, restauranter og utesteder, alt mulig egentlig :)
Jeg har funnet en litt alternativ shoppingarkade, George's Arcade. Var en del søte og kule ting der.

Lurer på hva jeg skal ha med meg av klær, er helt lost, men kanskje fordi jeg er så trøtt, haha.
Har egentlig ikke noen sko jeg kan bruke, de platformbootsa mine er bare altfor små til meg! Noen som er str 35 som vil ha platåboots i lakk?

Uansett.. Gleder meg til å besøke et nytt land!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community